Xarrada de J.M. Ribera + Taula Rodona

Per a la setmana cultural de l’AdR de Matemàtiques 2013, l’ANEM i la Facultat de Matemàtiques van organitzar les sessions informatives sobre eixides professionals dels matemàtics: “¿Dónde podemos estar?”

Una de les jornades incloïa la sessió del Seminari Predoc que va realitzar Juan Miguel Ribera; “El marco teórico y práctico de los Frames”. En acabar, es va realitzar una taula rodona sobre la via del doctorat per als estudiants de grau. Incloem en aquesta entrada el vídeo d’aquesta sessió: [3/6] J.M. Ribera: “El marco teórico y práctico de los Frames” + Mesa redonda doctorado (12/03/2013)

Per a consultar la resta de vídeos, podeu accedir al canal de Youtube de l’ANEM.

Esta entrada fue publicada en Análisis. Guarda el enlace permanente.